Lite tips!

Hej alla ;)

Nu har hovis åkt, Oj Oj och E-type har nu nya fina skor ;)
Är arg för det går inte att lägga in bilder på datan -.-
Så det får bli google bilder.


Det här är ett jätte bra shampo som jag har till alla mina hästar :D
De blir jättejätte rena ;)


Och när jag knoppar så har jag sådana gummisnoddar, jätte bra!



_________________________________________________________________________________________




Nu är det dags för TÄVLING :D


Ni ska skicka in en bild på finaste hopp/dressyr outfliten ni vet/har.
För att vara med i tävlingen så ska ni kommentera: Jag är med. I deta inlägg ;)
Sen skickar ni en bild på outfliten till mig ;)
[email protected]

Vinnaren dras om en vecka!
26/5

LYCKA TILL!






Lina Dolk


0 Kommentarer till "Lite tips!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0