Myssss med soffan!

Heej!

Har nu kommit hem ifrån Farmor. Hälsade på henne när jag var påväg hem ifrån Elin :)
Jag åt lite mat hos Elin, och fika hos Farmor ;P Malin och Alvin var även där :D

Nu på eftermiddan har jag ridit Casanova och Ove. Casan logerade jag, han var mycket piggare idag ;)
Ove red jag ut på ;) Han var också fin :P

Sitter nu i soffan och tittar lite på TV ;) Jag är en duktig flicka som inte är i Flen och ränner ;-)

Dagens bildarkiv går inte att ladda upp så det får bli bilder ifrån Floda konserten ;) 

 


Fånga Dagen!

Bilden säger allt!


Det kommer kanske kommer ut en film också ;) 
Alla bilder sen dagen bilder finns på min Facebook!





Lina Dolk



0 Kommentarer till "Myssss med soffan!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0