Oväntat att...


...Casanova kunde förvänd galopp på första försöket ;D
Det var ju inte den mest samlade och fina galoppen, men han bytte inte galopp :D
Det gick även lite snabbt ;) Men det är en tränes sak, han måste ju bygga upp muskler för att orka ;)

Jag håller på att utbilda honom till LA klasser ;)
Skänkelvikningar, förvänd galopp, små volter i trav och galopp och ryggningar :P

Ove var jätte fin idag, red ut på honom. Inget bus idag ;) 
Oj Oj fick vila idag ;)



Elin, Chip och jag ;)

Jag älskar dig! ♥

Framridning

haha x)


Det fick bli lite bilder sen i helgen ;)

Sitter nu och tittar på Big Brother ;)
Är stolt över mig, har städat rummet + bädat rent ;)
Bra va!




Lina Dolk


0 Kommentarer till "Oväntat att..."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0