Smedstorp!

Heej!

Måste bara ändra en sak, det är tävling i Smedstorp inte Mariefred :P Haha lite snörrig... ja!

Laddar nu inför imorgon ;D Div 3 LC:2 med Casanova ;)
Jag har laddat upp med räkor och cola MUMS!

Har även ridit Oj Oj och Casanova. Elin och jag lognerade Ove och E-type.
Red ut på Oj Oj idag med, körde lite kondition med honom ;)
Casanova red jag igenom programet med 2 gånger och red lite lösgörande, han var fin hela tiden.
Vi behöver inte åka för än kl 12 imorgon så han får komma ut vid 7 och komma in vid halv 9. Då ska
han badas och knoppas och lite så :P

Har nu kunnat lagt in lite bilder sen igår + idag :D


;D
Ni är bäst!

Casanova laddar inför programridning!

Min bror och Henke hade gräsklippar tävling idag ;)

Man kan ju inte tror att de är 26 och 35!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på Big Brother ;D









Lina Dolk



1 Kommentarer till "Smedstorp!"

Cornelia Skriver:

sv: Ove var ju så sööt :) Synd bara att bilden var så pass liten :)

2011-05-20 | 23:03:33
Blogg/Hemsida: http://kindofscofield.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0