Strom eller vad det kallas!

Hallihallå!

Sitter nu och väntar på att hovis ska komma ;)

Måste bara säga att jag tycker att det är jätte kul att det har kommit som många nya läsare! 130st ;D
Skriv gärna en liten kommentar så att jag vet vilka ni är ;)

Har ridit ut på Ove och Oj Oj idag, båda var fina och pigga ;)
Det var kul att få rida Oj Oj idag för han har ju haft lite kortis semester ;)

Nej nu kommer hovslagare Ida måste dra!
Ses ikväll! 8)

Då kommer jag att lägga in bilder och starta en lite tävling :P



ps: Kolla in bloggen ikväll, då kommer jag att starta en tävling :D



Ove



Lina Dolk


1 Kommentarer till "Strom eller vad det kallas!"

Anonym Skriver:

Fin bild på Ove :)

2011-05-19 | 19:19:02





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0