Svar på frågorna.

Börjar med några svar nu direkt, men skicka gärna in fler frågor=)

1. Varför rider du för Flen?Det finns väl inga ryttare du kan rida lagelit med? Bara du :P
Jag red för Nyby förra året för att just vara med i Elit. Men nu när Prim såldes så kände jag att vi skulle bara lägga all kraft och energi på OJ OJ. Visste även hur det skulle gå med honom på tävlingar. I år är jag utan lag (rider i div 3 laget med Casanova endast) men nästa år får jag börja fundera på att tävla för något annat lag som har fler Elitryttare. Det som är kul i Flen är att där känner man alla, och att mina vänner är där.

2. Vad är det sämsta och bästa med din egen ridning?
Sämsta- Får lite långatyglar ibland, de glider ur handen på mig. Och att jag (alla) behöver alltid träna på med sitsen ordentligt.
Bästa- jag rider mjukt och behöver aldrig "bråka" med mina hästar, de skulle vinna över mig iaf då.

3. Är du nervös när du tävlar?
Alltid supernervör inför första klassen, men sedan släpper det till andra. Gäller att jag kopplar ifrån allt runt omkring mig. Inte sitta och titta på alla andra på framridningen och tycka de är så duktiga, full koll på mig själv istället så brukar det gå bra!

4.Hur länge har du och Linnea kännt varann?
I ungefär fyra år, vi åkte på samma läger inom kliubben. Sedan 6an går vi i samma klass.

5.Är Linnea duktigare än dig på något?
Alla är bra på olika saker, men en sak kan jag nämna och det är att hoppa med hästarna.

6.Tycker du att Linnea är söt :D
Ja.

7. Det här kanske börjar bli lite tjatigt.. men förra gången jag frågade o du var tsm med någon så sa du: inge svar på denna fråga. Alltså varför kunde du inte svara på de?? och e du tsm me nån? :))
Jag är inte tillsammans med någon. Eller har tre pojkar som jag tycker väldigt mycket om, men de går på fyra ben ;)

8. Hej du har jätte fina bilder! Få jag använda några bilder men inte när du är med?
Tack så mycket! Det går bra att använda, men då måste det stå att det är mina bilder =)



0 Kommentarer till "Svar på frågorna."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0