Träningschema

Tävling på lördag som gäller, i Manntorp med OJ OJ. Jag ska endast rida en klass, FEI: Lagtävlan, står som reserv till andra klassen. Typiskt! Men så går det när man inte är ute i god tid.
Jag brukar lägga upp träningen med OJ OJ på detta vis innan tävling

Måndag- jogga
Tisdag- Vila
Onsdag- Dressyr
Torsdag- Jogga
Fredag- Träna för Camilla
Lördag- Tävla
Söndag - vila
Måndag- ut

ibland lite förändringar med detta funkar bra på honom. Casanova däremot vilar på onsdagen om han tävlar på lördagen =) Gäller att hitta det bästa för varje häst!

Nu ska jag rida Ove och OJ OJ. Casanova har vilodag idag.



1 Kommentarer till "Träningschema"

Louisa Skriver:

Hej! Jag såg dig på Lillerud när jag hjälpte till...du var ju så duktig och du vann ju allt! :) Jag rider på knöppelåsen, ock hjälpte till på Lillerud. Kolla gärna min blogg...skriver inte mycket om hästar men jag har en egen. Kollar din blogg ibland och det är roligt att läsa den men kan du lägga in fler bilder på tillexempelt resultat från tävlingar också? :)

Hejdå, från Louisa! Kolla www.lllouisa.blogg.se :)

2011-05-12 | 20:23:59
Blogg/Hemsida: http://lllouisa.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0