Uteritter.

Ikväll kommer hovslagaren till E-type och OJ OJ. Det var bra, för det har gått över en vecka mot den intervallen vi brukar ha på skoning så det behövs verkligen!
Vi har skor runt om på E-type och OJ OJ, men endast skor fram på Casanova och Ove. De klarar sig bra med endast skor fram. Men allting kan förändras.

OJ OJ har fått vilat i tre dagar nu, eftersom han går rätt hårt innan tävlingarna vill jag inte slita på honom när det är några veckors mellanrum vid tävlingarna. Idag ska jag rida ut på honom i skogen, klättra mycket med honom så att vi bygger upp lite muskler. Ove ska också ridas ut, men med honom ska jag träna kondition. Casanova vilar, han ska ju tävla på lördag och jag vill inte att han ska vara trött på tävlingen.



1 Kommentarer till "Uteritter."

Cornelia Skriver:

Hej Hej! Jag har nu dragit igång en tävling :)http://kindofscofield.blogg.se/2011/may/drar-nu-igang-en-tavling-d.html

Skicka ditt bidrag till [email protected]

/Cornelia

2011-05-19 | 09:47:33
Blogg/Hemsida: http://kindofscofield.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0