Walkie talkie

Något som jag måste se till att skaffa är ett fungarade set med walkie talkie.
Har ett set hemma, men de fungarar inte =/
Perfekt att ha på framridningen, då kan man få hjälp varje steg som rids och få full hjälp hela tiden.

Måste slänga ut en diss:
Varför ställer sig tränare/den som hjälper till mitt på framridningsbanan?
Det finns fler som vill kunna rida och oftast är inte framridningen alltför stor. Att ta upp en hel volt för endast ett ekipage är inte okej tycker jag.
Nej då är det bättre att skaffa någon typ av dessa:

Någon som vet några som fungara bra? Tipsa mig gärna!


Bild tagen från google.


2 Kommentarer till "Walkie talkie"

Sara Li Skriver:

Vilken fin blogg du har Lina! Proffstig!

Önskar dig all lycka till i framtiden!

Kram

2011-05-18 | 19:25:28
Blogg/Hemsida: http://saralivestberg.blogspot.com
clara Skriver:

är dina ponnier c ???? Jätte fin blogg tycker owe och ojoj är jätte söta :)

2011-05-18 | 21:28:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0