Det kallas SAMARBETE!

Jag måste säga att jag och Elin har ett samarbete på högstanivå!

Som idag! Jag har varit i Eskilstuna och tog spruta, och när jag kom hem så hade Elin ridit E-type och gjort iordning Oj Oj. Så hon gick ner och red Oj Oj och jag gjorde iordning Casanova och gick ner och longerade honom.

Alla hästarna var fina!!

Men Elin jobbade hela dan igår och ska bort på torsdag så jag longerade E-type igår och ska även rida honom på torsdag :D

Det kallar jag samarbete, hur gör ni? ;)


Haha bild sen SM ;)


Oj Oj har jag och Elin klippt idag också! ;)


3 Kommentarer till "Det kallas SAMARBETE!"

Lovisa Skriver:

Lydi och jag hjälps också åt! Underbart att ha en syster eller någon annan person som man kan turas om och hjälpas åt :D

2011-11-22 | 20:28:32
Blogg/Hemsida: http://moseisley.blogg.se/

känner att jag kommenterar och frågar saker hela tiden haha... men måste bara fråga, visst är det du/familj som ridit in ove? då undrar jag bara hur lång tid det tagit från hängning och första upprittningen till där ni är idag? :) kul att höra sånt eftersom jag själv har en 3åring som jag fick hem för 9 veckor sedan.

tycker han är himla fin och duktig, speciellt för att vara 4år!! duktigt :)

2011-11-22 | 20:47:56
Isabelle Skriver:

Jag har bara en liten fråga :) vem är Elin? Tränare, kompis eller har ni hästarna i samma stall? Du kanske har nämt det men jag har inte följt din blogg så länge ;) Jättebra blogg!

2011-11-23 | 18:21:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0