Frågor

Anonym: du får hästar för flera tusen och en kavaj för några tusen.

Svar: hästar kostar flera tusen. Kavajen fick jag när ja fyllde år av mina syskon som är äldre och har jobb, så visst kan de unna mig lite finare saker snälla som de är.

Sannah: klipper du bort vingarna på tyglarna när de är nya?
Svar: ja det gör jag! De är till när man använder martingal och det gör ju inte jag så de rycker direkt :)



3 Kommentarer till "Frågor"

Ida Skriver:

Älskar din header! :D

2011-11-02 | 08:56:42
Blogg/Hemsida: http://idaaugust.blogg.se/
lisa Skriver:

Hej!

Jag vill bara säga att du verkar va en toppen tjej din blott är suverän!

Fortsätt



Kram

2011-11-02 | 12:51:24
lisa Skriver:

blogg*

2011-11-03 | 07:24:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0