Inte min dag

Idag gick allt fel när jag red OJ OJ! Riktigt värdelöst gick det, kunde inte göra något förutom att jogga då jag inte fick honom mellan hand och skänkeln helt hundra i det läget. Och är han inte det i den låga formen är det absolut igen ide att ta upp honom i formen.

Elina ord till mig idag blev: kan du inte lösa det teoretiskt kan du inte det praktiskt. Så fick läxa idag att läsa på om dressyrens alla former. Hur jag ska tänka och göra! Brukar ni läsa på? Jag har varit väldigt dålig på det så bakläxa till mig. Jag har valt Kyras bok! Får se om jag är lite klokare imorgon :) bryt ihop och kom igen!



1 Kommentarer till "Inte min dag"

sofia Skriver:

Ja du. Hemläxa får jag efter varje dressyr o hoppträning. Då inte ridbanan e min bästa vän. Kämpar ja där iaf en ggn i veckan. Ibland tömkör jag. Ja är läser mycket fakta böcker. Just nu har ja snöat in på Hippsons dressyr böcker. Super bra övningar. Hur ofta tränar du??? Vi tränar 2 dagar i veckan,en hopp o en dressyrträning. Kram på er!!!!!

2011-11-09 | 07:22:51
Blogg/Hemsida: http://irrorman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0