Lag SM dressyr 2011

Lag SM är igång för fullt, och lite bitter är jag väl att jag inte är där ;)

Här kan ni se resultaten: http://online.equipe.com/sv/competitions/3252

Första klassen för B-ponnyn LA:P0 vann Anna-Malin Lyden på ponnyn Spirit III de fick 66,2% två av de tre dommarna höll de som segrare.

Fei Lagtävlan kat b+c vanns av Ebba Rimsäter på Stenbrosåens Alice på hela 70,2%! Bra gjort!
Klara Svanberg på Findus kom tvåa på 69,5% och Nathalie Ekroth på Milady G blev trea på 68,9%


Fei Lagtävlan för d-ponnierna är inte klar ännu, men leder klassen gör Lina Jönsson på Danny Beau på 67,8%
Det är 27 st med men endast 8 st har hunnit starta.


Jag själv älskar att tävla, så därför spanar jag in med medtävlande lite när jag själv inte är med! =)







0 Kommentarer till "Lag SM dressyr 2011"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0