Lilla My!

Haha jag är lilla My för en dag! ;)

Idag blir det fullt upp!

Elin åker till Örebro så jag ska longera E-type åt henne ;) och de andra hästarna ska också ridas.

Nu på morgonen har jag bara släppt ut Oj Oj och E-type. De andra två står inne i stallet och väntar på hovis som kommer vid 8. Sen får de också gå ut i hagen ;)



1 Kommentarer till "Lilla My!"

Tilda Skriver:

Hej Lina! Älskar din blogg och är inne där varje dag och kollar o du har alltid så bra tips att komma med! Det älskar jag! Men det är en grej jag undrar... I mars köpte jag en helt underbar allround-ponny som är en Imp.Danmark fullblod/knabstrupper. Han är 14 år och har mest gått hoppning i sitt liv men han är även fantastisk i dressyren. Då han har börjat bli väldigt het i hoppningen så känner jag att jag vill satsa på dressyr + att jag är lite feg av mig i hoppning. Jag har tävlat 3 tävlingar sen i mars o han har gått hur bra som helst på framridningen men så fort jag kommer in på banan blir han som betong överallt och det är ju inte så snyggt att sitta o banka på honom.. Efter dom sista tävlingarna nu har jag gråtit i bilen på väg hem för han har varit så seg.. Han är aldrig så hemma o jag har slutat att rida med spö. Vet inte vad jag ska göra? Har du några tips? :) Tack för en superbra blogg! :D // Tilda

2011-11-23 | 10:34:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0