Magi i Globen

Fy så häftigt! Jag går rysningar när jag ser på denna korta video jag spelade in. Kontroll kontroll kontroll ser man detta fina ekipage ja:)



4 Kommentarer till "Magi i Globen"

Sophia Skriver:

Asså hur grym är inte din blogg?! Du skriver riktigt riktigt bra och det blir såå intressant att läsa. Du uppdaterar ofta det ärså kul att det går så bra för dig med dina hästar! Du är inte snobbig alls utan verkar tycka det är kul att hjälpa folk när de kommenterar och frågar frågor de vill ha hjälp att få svar på, hoppas du går riktigt långt tjejen, för det är du värd!!



Sen ska jag även passa på att fråga, när du använder back on track stallbandage på natten, är det back on track- skydden du använder eller back on track paddarna? och använder du på alla fyra ben? Sen undrar jag också om du använder back on tracks rygg varmare? Tacksam för svar, KRAM! :)

2011-11-30 | 12:10:47
Frida Skriver:

Håller med ovanstående till 100%!! Du är verkligen jätte duktig och jag önskar dig all lycka till i framtiden! :))

2011-11-30 | 16:25:08
Blogg/Hemsida: http://teamrunsten.blogg.se/
Ebba Skriver:

Jag håller också med sophia helt. Jag läser din blogg flera gånger om dagen och får alltid ett svar på nått jag undrat förut eller så lär jag mig nått nytt som funkar jättebra. Sånna här komentrer är du verkligen värd. Du skriver så bra att man fattar exakt vad du menar. Jag har tagit många av dina tips och testat på Vickan och det har gått jättebra. Det kommer gå så bra i framtiden Lina om du fortsätter så här, hoppas du vet det! Jag saknar dig så enormt mycket, vi måste ses nån dag!



Älskar dig! Puss Ebba Widell <3

2011-12-01 | 02:04:19
Blogg/Hemsida: http://eidressageteam.blogg.se/
Ebba Skriver:

Jag håller också med sophia helt. Jag läser din blogg flera gånger om dagen och får alltid ett svar på nått jag undrat förut eller så lär jag mig nått nytt som funkar jättebra. Sånna här komentrer är du verkligen värd. Du skriver så bra att man fattar exakt vad du menar. Jag har tagit många av dina tips och testat på Vickan och det har gått jättebra. Det kommer gå så bra i framtiden Lina om du fortsätter så här, hoppas du vet det! Jag saknar dig så enormt mycket, vi måste ses nån dag!



Älskar dig! Puss Ebba Widell <3

2011-12-01 | 02:05:01
Blogg/Hemsida: http://eidressageteam.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0