Mina hästar äter

Frida med bloggen http://teamrunsten.blogg.se/  skrev detta:
Vi har 2 torkrum till täckena! :) hur många mål mat får dina om dagen? :) vid vilka tider ungefär? :)) superbra blogg Lina! :D

Svar: Kan tänka mig att det underlättar ordentligt med torkrum! Där blev jag riktigt avis kan du tro ;) Kul att du gillar bloggen!

Våra hästar äter

Klockan 6.30 - Hö och kraftfoder
Just nu är det fortfarande gräs i hagen (helt konstigt!! men det är väl en väldans tur för dom eftersom de älskar gräs) så de äter gräs hela dagen tills de kommer in
15.30 - då äter de hö, kraftfoder , betfor, mineraler och morötter
21.00 Hö och kraftfoder

Så fort det inte finns gräs i hagen kommer de få lunchhö fodrat i hagen. Men tro mig, våra hästar har vi svårt att få ner i de i hull efter allt gräs och det är slutet av November haha.

image description




1 Kommentarer till "Mina hästar äter"

Frida Skriver:

Haha jag förstår de! Celicas hage är oxå fortfarande gräsfylld, konstigt nog! :P

2011-11-21 | 12:00:47
Blogg/Hemsida: http://teamrunsten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0