Pannband

Ingrid skrev detta i kommentarerna: Vilka pannband tycker du är snyggast just nu? Om du skulle köpa ett nytt, vilket skulle du helst köpa? :)

Hej Ingrid!
Åhh jag är ju helt insnöad på allt som har med blingbling att göra! Men jag gillar de som har böjning och stora stenar, Inte små stenar i rad.

Oj Oj har detta pannband, det är stora stenar i två rader med böjning. Blir så snyggt när solen ligger på och det ger den där extra pricken över i:t ;)

Däremot är inte jag den som alltid vill ha allt med märke, utan tycker att hittar du snyggt pannband som har bra kvalite så köp det. Likaså med schabrak och benlindor, jag fixar snygg matchning med saker som kostar 100-1000 kr. Allt handlar om färgnyanserna som man sätter ihop det med. Mitt tips är att alltid köpa lindor och schabrak samtidigt då det är svårt att hitta exakt samma nyanser annars.

image description


1 Kommentarer till "Pannband"

matilda Skriver:

du tänker helt rätt tycker jag. kanon fin blogg också :)

2011-11-21 | 22:46:14
Blogg/Hemsida: http://matildae.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0