Pepp till oss!

Undrade precis varför min statestik steg i höjden så mycket men http://onceagaiin.blogg.se/ och http://dressyrmupparna.se/ hade länkat mig. Snällt av er :P
Tycker det är riktigt häftigt att bloggvärlden har taigt sådan plats! Vi kan hjälpa, peppa och stötta varandra! Det är coolt! Vi är starka ihop och vi sitter på så mycket erfaenheter och kunskaper som vi kan dela med oss till varandra, saker som gått bra och saker som gått sämre. Framgångar som motgångar!
Jag försöker dela med mig av lite blandat, och tillsammans med mina tre ponnier och Elins E-type så tycker jag ni får en blogg från ponny till häst. Från unghäst till SM! Jag är lyckligt lottad!
Jag läser inte endast dressyrbloggar, utan försöker ta massa tips ifrån hoppbloggar då min kunskap brister lite där ;)


1 Kommentarer till "Pepp till oss!"

Anonym Skriver:

Hur länkar du? Alltså hur du får så att det går att trycka sig in på bloggen? Tacksam för svar:)

2011-11-12 | 21:55:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0