Schabrak

Se kommentaren i inlägget nedanför att förstå detta svar. men svar till dig är att jag tycker det är snyggast med stora schabrak. OJ OJ och Casanova brukar ofta ha storlek full i schabrak, snyggast enligt mig. Men Ove är ju rätt liten så han kan inte ha full. Och sedan är det snyggast med stora rutor på schabraket framför små, men detta är ju bara vad jag tycker :)



2 Kommentarer till "Schabrak"

Klaraa<3 Skriver:

Jo undrar vart du köpt det dära schabraket?och vad kostade det? urläckert!

skriv gärna i ett inlägg ist för i kommentarspalten blir lättare så:))

2011-11-16 | 20:34:39
Anonym Skriver:

Du skriver så snällt till skillnad ifrån andra bloggar! Fortsätt så för det är så du kommer att komma längst. Jag följer din blogg mycket pga det :)

Jag som skrev kommentaren som du just svarat på.

Det var därför som jag frågade dig för jag visste att du skulle komma med ett bra svar!

Jag ska testa ett full schabrak på henne och se om det passar :)

Tack än en gång för en toppen blogg!

2011-11-17 | 16:57:20





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0