Snyggt och rent

I ett stall tycker jag det är väldigt viktigt att hålla ordning och reda. Det värsta som finns är röriga stall! Men när man tränar 3 hästar på rad är det lätt att det blir lite oordning men jag är väldigt ordentligt att plocka undan allt efter. När jag stänger stallet för kvällen ska alla redskap och saker vara på sin plats och stallgången ska vara ren soppad.
Dela för att jag gillar när det är fint men även för att minska risken för att hästen eller jag ska göra oss illa på saker som ligger framme.

Mamma planterat alltid fina blommor utanför stallet med olika teman beroende på årstid. Det gör den lilla extra gnistan ;)

Hur gör ni för att hålla ordning? Städar ni varje dag eller har ni städdagar?



2 Kommentarer till "Snyggt och rent"

Julia Skriver:

Kan vi inte få se i stallet? :)

2011-11-03 | 16:29:53
Lovisa Skriver:

Plockar alltid upp efter mig, då hålls det bäst och samlas inte på massa saker :)

2011-11-03 | 20:44:22
Blogg/Hemsida: http://moseisley.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0