Svar på tal

Anonym (vad annars när det är negativt) Snälla bli blond igen
Du va jättesöt när du va blond. ps har du inte lång överkropp?

Svar: Nej just nu vill jag vara mörkhårig, det var just därför jag färgade håret mörkt. Jag gillar förändringar och tycker om att variera mig. Lång överkropp? Hm. Nej. Fullständigt normal skulle jag vilja säga. Ha en bra kväll!

image description





4 Kommentarer till "Svar på tal"

Klara Skriver:

Jag tycker du passar jätte bra i mörkt :)

Grym blogg och fina hästar! :)

2011-11-19 | 18:19:14
Anonym Skriver:

Du har inget svart träns med bred nosgrimma i strl ponny till salu?

Förresten så har du jätte fint hår! Bry dig inte om alla negativa kommentarer för det lär komma mer.. Det skriker bara avonsjuka!!

2011-11-19 | 21:19:35
jennifer Skriver:

Du är jätte fin i mörkt! Och vad fick hon att du har lång överkropp ifrån? haha... det har du verkligen inte, och det vet du :)

2011-11-20 | 12:52:58
Moa nygren Skriver:

Du är super fin i mörkt! Jag tycker att du ska ha som du känner för! Kram <3

2011-11-20 | 16:20:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0