Svar på tal!

Lite svar på era frågor! ;D

Ifrån: Anonym
Jättefint skal!
Kika gärna in på våran nystartade blogg och lämna en kommentar, då skulle vi bli jätteglada!
Ha en bra dag, kram :)

Svar: Tack! 
Jag skulle jättegärna gå in på eran nya blogg.
Men vad heter den? ;)  Kram!


Ifrån: Felicia
Jättefin blogg! :D
Vad heter dina hästar? :)

Svar: Tack!
Mina hästar heter Oj Oj, Ove och Casanova och min systers häst heter E-type.


Ifrån: Linnea och Linnea
Haha Lina, kunde du inte valt nån bättre bild ? ;P

Svar: Haha!! ;D


Ifrån: Anonym
Bra köp du gjort idag!

Kan du inte berätta om dig och Elin.Blir ni aldrig osams om hästarna? Jag kan aldrig lyssna på min mamma elelr syster det blir bara fel och vi börjar bråka =/

Svar: Tack ska du ha!
Det är ju ganska stor ålders skillnad mellan mig och Elin. ( 9 år )
Så jag se alltid upp till henne, men visst händer det att vi blir osams. Men det är sällan!!
Vi tänker oftast lika, och delar upp allt lika.
Och allt blir mycket roligare om man är två.
Så försök att lyssna, sen berätta vad du tycker och tänker så kanske ni kan lösa det!

;)


Ifrån: Lovisa
har du fått tandställning nu? :D

Svar: Nej inte än, nu har jag natt tandställning. Och nästa gång så ska jag få
rälls nere. Jag måste tappa två tänder till innan jag får där uppe.

Buuhuu inte kul!! :( haha


Ifrån: Julia
Kan vi inte få se i stallet? :)

Svar: Jo visst! :D


Ifrån: Anonym
verkligen superfina!
Vad är det för märke på ditt bruna shabrak? :)

Svar: Taack!
Det vet jag inte, kan kolla ;)


Ifrån: Anonym
Vet du vilka som ska rida Küren i globen?:)

Svar: Jag vet inte alla, men några!
Oh det är ju kval nu ihelgen också ;)


Gaah, jag börjar bli nervös inför imorgon!
Mitt livs första hopptävling :o!!
Men det ska bli jätte kul!! :D




2 Kommentarer till "Svar på tal!"

SHUNi- hästblogg Skriver:

Hej! Var med och tävla om en länk till din blogg, det enda du behöver göra är att svara på en simpel fråga i mitt senaste inlägg :) Du får då din blogg synlig för flera hundra läsare!

2011-11-04 | 13:38:31
Blogg/Hemsida: http://shuni.blogg.se/
Lovisa Skriver:

haha! Bered dig på smärta sen ;)



Lycka till! Kommer säkert gå bra :D

2011-11-04 | 18:09:36
Blogg/Hemsida: http://moseisley.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0