Vart bor jag?

Fick denna fråga: Vart bor du och vart står dina hästar?
tacksam för svar!

Svar: Jag bor i Sparreholm, som ligger mellan Eskilstuna och Katrineholm. Bor på en gård med min familj och en väldans massa djur :D
Hästarna har jag turen att stallet ligger cirka 30 meter ifrån vårt eget hur. Vi har ett eget litet stall för fyra hästar och det är alltså fullt med mina och Elins där. Vi har en ridbana som vi tränar på hemma nu, eventuellt finns det planer på att bygga ett ridhus, men det återstår att se.Har turen att bo nära mina tränare Emelie Brolin och Camilla Toll, är nog rätt bortskämd att ha endast 1-3 mil till de :P De flesta får ju åka betydligt längre.
Går i skolan i Flen BCPW, muskiklass!

Stallet:



Och huset :P




1 Kommentarer till "Vart bor jag?"

Julia Skriver:

Eskilstuna och Nyköping menade du väl? :)

2011-11-18 | 09:35:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0