Bilder på stall/hus

Tänkte visa en bild på hur vårt lilla stall ser ut.
Det bästa är att vi har 20 meter från vårt hus till stallet, så det går fort dit ;) Sedan är det endast fyra boxar i och det betyder att Elin inte kan ta in mer än just fyra hästar, haha annars skulle vi ha fler kan jag lova er.!
Denna bild får ni ta med ett stort skratt, haha pappa hade satt upp den vid vår stalldörr en dag när vi kom hem, haha men ni sitter den på huset brevid, och det är hans humor han menar inget med det ;)
Detta är vårt hur vi bor i! (Elin ska alltid parkera precis vid dörren!)
Här är två bilder från mitt rum.
Dessa rosetter har jag vunnit de senaste tävlingarna, egentligen har vi som regel att alltid sätta upp de på rosettavlan i stallet innan nästa tävling för att ge tur, men det har inte hunnits med.
Min favorit tavla i mitt rum OJ OJ <3
(dålig kvalite med mobilkameran!)


0 Kommentarer till "Bilder på stall/hus"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0