Casanova till salu.

Elin skriver annons på Casanova nu. Det hugger i hela mitt och Elins hjärta att behöva sälja honom.
Att vi säljer honom är för att han ska få bli någon ryttares "första häst" som alltid prioterar honom först och som har den extra tid som han förtjänar. När vi tog föl på hans mamma Comparettia så var tanken redan från början att jag skulle få lära mig utbilda och rida in en ungponny. Detta har jag gjort nu och är så otroligt stolt över honom, han har utbildas till en talangponny i dressyren och kommer gå långt med rätt ryttare.
OJ OJ tar väldigt mycket tid och det är svårt att hinna med att träna/tävla två då det nästan alltid är meeting med OJ OJ.
DU är underbar Casanova


0 Kommentarer till "Casanova till salu."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0