Hårdträning

Nu är jag ju som sagt ledig i en vecka. Därför kommer hästarna att få gå extra hårt! Gäller att passa på nu innan värsta vintertiden kommer!
Casanova ska tävla hoppning nästa lördag, därför kommer jag att träna för Sara Li på måndag sedan lägger jag in bomövningar på onsdagen igen, dock bara markarbete.
Ove - Ska träna mycket på lösgöra honom, samt även han ska träna lite extra på bommar.
OJ OJ- dressyr! Oväntat va? ;) Ska försöka komma iväg på iaf två träningar. Sedan lite konditionsövning.
Imorgon ska jag släppa ut hästarna och ta stallet innan frukost. Sedan efter 10 när Elin slutat jobba ska jag träna OJ OJ för henne.De andra två tar jag efteråt.


2 Kommentarer till "Hårdträning"

Mirjam Skriver:

Wow du är verkligen en otroligt duktig ryttare, du kommer verkligen komma långt! :)

2011-10-29 | 00:59:57
Blogg/Hemsida: http://mirjamderko.blogg.se/
Céline - Dressyrungarna Skriver:

Hur brukar du konditions träna? :)

2011-10-30 | 18:57:22
Blogg/Hemsida: http://dressyrungarna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0