Programridning

Idag är det programridningen på schemat, jag tar med mig OJ OJ och tänkte rida igenom LA:4 eftersom att jag aldrig ridit det på honom. Casanova kommer att få vila idag, för att samla kraft till tävlingen ;) Han får ridas igenom imorgon istället. Nästa helg ska jag och OJ OJ till Jönköping och tävla, någon mer som ska dit?
Om vi hinner bör även Casanova klippas igen, galet hur fort det har växt igen på honom! Men han är så snäll att klippa och står blickstila hela tiden så det går på 40 minuter.
Min hopponny ;) Nej ni dressyren ligger mig betydligt närmare, men alltid kul att göra både och när tillfälle ges.


1 Kommentarer till "Programridning"

Anonym Skriver:

Prova fältävlan kanske? :)

2011-10-06 | 13:00:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0