Våga utamana sig själv.

DM på lördags kommer att ridas i LA:4. Känns lite sådär för min och OJ OJs del. Han gör så otroligt bra skolor så det är lite trist att inte få visa det bästa vi kan. Däremot passar galoppdelen honom bra.

Casanova ska även med och debutera i LA. Spännande! Han är egentligen inte helt klar för LA men varför vara kvar i LB där han nu vunnit nästan alla hans starter. Han behöver nya utmaningar, VI behöver nya.

Att alltid vilja utmana sig själv är en bra sak att känna - För jag nöjer mig aldrig, jag vill alltid bli bättre, hela tiden, varje pass.
En vacker dag ska jag vara bland de bästa. Drygt? Återstår att se, jag vill utmana mig själv ;)

OJ OJ kan utmana mig, snart utmanar vi tillsammans, tro vi bli faliga då. Han ä otroligt fin min ponny.





0 Kommentarer till "Våga utamana sig själv."






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0