Dagens ridning

Dagens ridning

Casanova : Dressyr, jobba med skänkelvikningar och nyanser
OJ OJ : Ut, kondisen ska byggas upp till vinterns hårdträning.
E-type : Dressyr (Elin rider honom)
 Ove : vila

Nu är det höst! Alla hästar går med regntäcken på sig och det är faktiskt rätt skönt att träna de i den svalare värmen.

Pic: Från Brolöten när jag var där på träningsläger i juli.



1 Kommentarer till "Dagens ridning"

Dressyrungarna Skriver:

Hej, vill bara börja med att säga att jag fullkomligt älskar din blogg! Lätt en av de bästa bloggarna jag läser just nu :)

Och så till frågan, skulle inte du kunna göra ett inlägg där ni skriver lite om/tipsar stövlar? Dressyrstövlar då :)

Är nämligen i stort behov av ett par nya men vet verkligen inte vilka jag ska välja! Skulle vart jättebra att få lite tips :) Gärna i lite olika prisklasser också.

2011-09-12 | 19:46:57
Blogg/Hemsida: http://dressyrungarna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0