Dagens ridning

Dagens ridning

Ove-
vila inför programridningen imorgon. (dock måste mannen snyggas till)
E-type - Jag skrittar ut honom i nyaskogen vi röjde igår
Casanova - Min kompis skrittar ut honom samtidigt som jag rider E-type
OJ OJ - Ut i skogen

Eftersom jag slutar sent imorgon så ska jag putsa och packa allt till Ove redan idag. Ett mindre moment imorgon ;)





1 Kommentarer till "Dagens ridning"

Ella ;) Skriver:

Asså du lina är min förebild eller vad man säger för du är så otroligt duktig på att rida och du älskar värkligen dina hästar och de finns dom som bara slänger på en sadel och kastar på ett träns och pressar hästen i ridningen men du lixom borstar säkert i en halvtimme till en timme och kratsar hovar och ja de och gör de bästa du kan när du rider och inte stressar eller så , jag tror att du ä så eller a jag venne men de värkar så :)

ville bara säga dä :D

och jag skulle vara din kompis ÖVERLYCKLIG om jag var din kompis typ som linnea eller nån ! <3

2011-09-14 | 15:48:29
Blogg/Hemsida: http://ingen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0