Kom ihåg!

Tänkte svara på en fråga. Men det finns vissa saker som jag inte tar upp i bloggen!
Så det är ingen idé att ni frågar sånt för jag svarar inte på det ;)


Hej tänkte ställa lite frågor till dig
Skulle vara kul om du kunde svara på dom

1.Hur gammal är du?
2.Vem är din närmaste vän som du kan prata med allt om?
3.Har ni nån gång bråkat
4.Brukar du va vänner eller osams med folk
5.Gillar du nån just nu?
6.Hur länge har du ridit?
7.Föredrar du långa eller korta förhållanden
8.Har du förlorat din oskuld?
9.Har du strulat nån gång?
10.Är du duktig i skolan?
11.Kan du prata med vem som helst om några saker?


Svar:

1. Jag är 14 år.
2. Jag har många vänner, men Linnea och jag förstår varandra utan och innan.
3. Alla bråkar ibland, men det händer nästan aldrig!
4. VÄNNER! :)
5. -
6. Sedan jag var bebis! Elin och Emma hade ju hästar när jag föddes.
7. Långa såklart!
8. -
9. -
10. Jag får godkänt i alla ämnen, och har ganska lätt för att förstå saker.
11. Fattar inte frågan.



1 Kommentarer till "Kom ihåg!"

Anonym Skriver:

asså jag menar inte att lägga mig i ditt privatliv.. men vad hände mellan dig och jim??

2011-09-04 | 14:14:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0