Märtha

Nu har jag tittat på idol och funderar på att gå och sova! Jag har halvsovit hela kvällen typ.
Är nog hemma ifrån skolan imorgon med, vill inte smitta andra eller bli mer sjuk själv. Känner mig inte bättre heller.

Fick en fråga om när svaren på den muntliga frågestunden kommer.
Ja jag har ju filmen men jag får inte upp den på Videofy eller YouTube!
Ska försöka fixa det imorgon!

Dagens länkning går till Märtha Nilsson!

Jag valde: Ronaldo

För att han är lika snabb i fötterna som riktiga Ronaldo;)

Ja det stämmer, jag har sett Märtha och Ronaldo på film och på tävling och han har snabba fötter! ;)

http://marthanilsson.blogg.se/


Bilden tagen ifrån Märthas blogg!



0 Kommentarer till "Märtha"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0