Pucko.

Anonym; vad udda han hoppar (Casanova)! Haha du har kanintänder.
Svar; Tydligen hoppade han bättre än många tränade hopphästar eftersom det var stilbedömning. Han är 5 år och det var första gången han hoppade bana i hela hans liv. Kanintänder? Väx upp och skaffa dig ett liv. Läs inte bloggen om du tycker sånt, det är inte svårare än så.
Fick kommentar igen från "anonym"
Anonym igen: Fast när det är stilhoppning så bedömmer man inte hur hästen hoppar?
Haha, bevisar vad lite du kan ;)
Väx upp?
Undra vem det är som behöver växa upp
Svar:Jag vet inte hur du gör när du tävlar, men när jag tävlar gör jag det tillsammans med min häst, han och jag vinner tillsammans och vi förlorar tillsammans.

Protokollet ifrån igår.


Tempo, rytm, och hästens balans: tänk på att rätta galoppen . Bra rytm, lite under tempo. poäng 7


Totala bilden av ekipaget och dess samspelhet Punkt 7: Hoppar jättefint. Jättefin runda poäng 9.
Men tur vi alla tycker olika lite roligare så ;)


8 Kommentarer till "Pucko."

Anonym Skriver:

Fast när det är stilhoppning så bedömmer man inte hur hästen hoppar?

Haha, bevisar vad lite du kan ;)



Väx upp?

Undra vem det är som behöver växa upp

2011-09-25 | 13:49:31
Anna Skriver:

Casanova hoppar "udda"?

Han hoppar bra! Fina framben!!!



Bry dig inte Lina =)

2011-09-25 | 14:33:32
Anonym Skriver:

Casanova hoppar bra! :)

2011-09-25 | 14:45:29
Elin Skriver:

Casanova hoppar bra :)

2011-09-25 | 14:47:23
Emelie T. Skriver:

Du är jättesöt Lina, du är extremt JÄTTEDUKTIG på det du gör och jag tycker att det är fantastiskt härligt att se att du är så ambitiös med dina hästar! Grattis till superfina resultat! :)

2011-09-25 | 17:30:04
Ida Skriver:

Jag har också fått en kommentar där den personen säger att jag har kanintänder osv. Konstigt, samma person kanske? (:

2011-09-25 | 20:11:33
Blogg/Hemsida: http://hagbyponnyer.blogspot.com
Emelie Skriver:

hihi, detta var ju bara pinsamt x) Du är GRYM! (:

2011-09-25 | 20:52:43
Klara Skriver:

den som har skrivit detta vet inte vad den snackar om, den är bara avensjuk på hur grym du är Lina!!!



DU ÄGER!!!!!!!!!!!

2011-09-25 | 21:49:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0