SPOOKS!

Fick denna otroligt snygga kavaj av mina syskon samt farmor som var med på den presenten.
Den är så snygg!!
Bilderna gör det inte rättvisa, ska ta snyggare imorgon när jag tävlar :)
Märke: Spooks
Storlek: S
Bild från spooks sida 
Fick även en extra present av Elin, som blir perfekt till min tävlingsoutfit.
Märke: Spooks
Storlek: S
Ni som är ute efter spookskollektion in på denna sida: http://spooks.se/
Sedan tidigare har jag ju även deras grymt snygga väst! Jag är helt nere i spooks ;)


2 Kommentarer till "SPOOKS!"

Anonym Skriver:

dom dära kavajerna är inte så snygga, iallafall inte till dressyren

Passar mer till hoppningen om man har svarta tretorn

2011-09-23 | 16:02:59
Ella Skriver:

Åh sen kajen är så fin. Har själv den bruna västen och den vita tävlings toppen:) Den är jätte skön att tävla i! :)

2011-09-23 | 19:58:43





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0