Starttider

Julia: jag ska också till Gripen imorgon, när startar du? Svar: Kul då ses vi där;) Ove startar 14.15 och Casanova 17.15 iaf sist jag kollade :) Eftersom appen inte fungerar nu heller så får det bli bättre inlägg ikväll :) nu rider jag Ove sedan är det casanovas tur. De får bada imorgon istället då de får gå ut i hagen en stund på morgonen innan jag behöver göra de klara :) Fick frågan om Ove fortfarande är hingst, och nej det är han inte!:) visst var han tuff som liten !haha ;)


2 Kommentarer till "Starttider"

Anonym Skriver:

Hihi såg Oves film nu närhan var 1 åR!! Tuff liten rackare det där ;) Men har en fråga.... : är ove fortfarande hingst? :D

2011-09-30 | 15:42:24
wilma Skriver:

Söt blogg:)

2011-09-30 | 19:05:54
Blogg/Hemsida: http://namnetblevfelicce.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0