Tack Emelie!

Kommentar Från Emelie: Du är jättesöt Lina, du är extremt JÄTTEDUKTIG på det du gör och jag tycker att det är fantastiskt härligt att se att du är så ambitiös med dina hästar! Grattis till superfina resultat! :)
Svar: Tack Emelie! Vad glad jag blir att läsa detta!Jag är väldigt mån om mina hästar och vill alltid deras bästa =)
Tack!
När man läser en kommentar som denna så blir jag så glad, sprider sig ett leende direkt över hela mig :D
Emelie jobbade på Brolöten för några år sedan och hade med sig sin häst Sickan. Jag hängde med Elin mycket på Brolöten när hon hade E-type där.
Pic E-type på Brolöten.


2 Kommentarer till "Tack Emelie!"

Paulina Skriver:

Vad fint stallet ser ut utifrån!

2011-09-25 | 20:03:17
Blogg/Hemsida: http://fotopaulina.blogg.se/
Emelie T. Skriver:

;D ♥

2011-09-25 | 21:20:38





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0