Varför jag?

Hello!

Nu har jag sovit i ca 2 timmar, skönt! Åkte hem tidigare ifrån skolan idag för att jag har ont i huvet, hostar och snorig -.- Fyy

Ja som sagt ska jag bara rida Oj Oj idag, vi tar det lungt! Så att jag inte blir mer sjuk.

Ni får lite bilder ifrån gårdagens långritt ;)

Tog en lite paus vid kyrkan ;)

Lovisa och Mikla



Linda och Nisse

En salig blandning på hästar!

1 Welsh
1 New Forest
1 Nordsvensk
2 Islandshästar
1 Fjording



3 Kommentarer till "Varför jag?"

Anonym Skriver:

När kommer svaren från frågestunden?? :))

2011-09-19 | 16:06:29
Anonym Skriver:

När kommer svaren från frågestunden?? :))

2011-09-19 | 18:37:18
ella Skriver:

bor lovisa på din "väg" ?

hon rider på samma ridskola som mig så jag vet vem det är ;p

2011-09-20 | 15:53:43





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0