Citat

Börja hålla med om detta; en hingst måste du säga åt, en valack be och ett sto fråga när du vill något!:)

Hehe känner ni igen er på detta? Ston kan verkligen vara tjejsura ibland, men när man väl har de på sin sida så är det väldigt känsliga och fina. Precis som oss människor med andra ord!;)



4 Kommentarer till "Citat"

Emma Skriver:

Tycker det samma!! Ibland är dom underbara!

2012-04-18 | 07:38:42
Jessica Skriver:

haha det är verkligen så himla sant! ;D

2012-04-18 | 10:34:46
Blogg/Hemsida: http://puzzleofmyheart.blogg.se/
Lisa Skriver:

Jag har hört tvärt om; en vallack säger man åt (för de är så mesiga att de inte har något att sätta emot), ett sto ber man (de kan vara ganska griniga) och en hingst får man fråga, de har oftast annat att tänka på ;-)

2012-04-18 | 13:27:21
Jenny Skriver:

Jag har hört ''en valack säger du åt, en hingst ber du och till ett sto skickar du in en ansökan i 12exemplar''.



men detta stämmer! Jag har själv ett sto, och så fort jag råkar röra lite på min skänkel eller något, blir hon super sur och tvär-nitar.. men när jag gör rätt blir hon så himla fin! Riktigt bestämd dam det där..

2012-04-18 | 14:28:24
Blogg/Hemsida: http://jedressage.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0