Dagen!

Ledsen att jag inte har bloggat så bra idag, men jag har varit ute hela dagen, vilken man kan se på mina kinder :)
Började dagen med att jogga Oj Oj och ett lättare dressyr pass på Ove. Båda var jättefina och posetiva!
Tog stallet med Elin och började packa.
Min TV har även kommit på plats och jag passade på att städa rummet och ta en ducsh ;)
Erica kom vid 1 tiden och vi tar varit ute och badat hästarna och fixat ihop utemöbler, haha det gick ju bra också..! ;)

Nu sitter vi och väntar på att det ska bli mat och sedan åker vi till Malmköping och tittar på brassan ;)


VÄRME♥


2 Kommentarer till "Dagen!"

Anonym Skriver:

Hej !! förlåt att jag tjatar,ska tävla imorrn skulle verkligen gilla om du kunde lägga upp nåt inlägg om hur du och hästen ser ut när du tävlar och i bilen och framridning!!!Please skulle bli jätteglad, man vill ju se snygg ut;);) du brukar se så ordnad ut på tävlingar så vill ha lite tips!!:D

2012-04-30 | 19:07:02
Emma Skriver:

Så himla fin bild Lina!

2012-04-30 | 20:49:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0