Fredag♥

Idag är det FREDAG!
Jag ska snart ut i stallet och rida och fixa lite sen blir det fredagsmys!

Skolan idag var kul!
Hade utvecklings samtal, prov och sen kör! Och en låång rast mellan också ;)

Håller just nu på att kolla lite startlistor tills på tisdag, kul att på träffa Prim och Victor också!
Både Casanova och Oj Oj ska tävla, så det blir tre starter, men jag försöker att hitta Casanovas program, fattar inte vart man hitter det eftersom att det är LÄTT A FÖR UNGPONNY. Någon som ridit det? 
Här kan ni se startlistorna! http://www1.idrottonline.se/imagevaultfiles/id_432976/cf_87178/s120501.html 





1 Kommentarer till "Fredag♥"

Matilda syren Skriver:

Om du går in på stallbacken.com så finns alla dressyr program där :) jag läser din blogg varje dag och jag tycker den är jätte bra! :) skulle du kunna lägga upp en film när du knoppar? Kram ;)

2012-04-27 | 14:19:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0