Hästarna

Hur hästarna gick idag:

Ove: Jag red ut på Ove och han var jätte duktig! Han brukar ånga iväg, och inte lyssna på mina halvhalter. Men idag var har super!

Oj Oj: han och jag var inte alls överens till en början fast jag red ut. Han var rädd för allt och lyssnade varken på hand eller skänkel. Men efter att ha lossat honom blev han 100 gånger bättre!

Casanova: han fick faktiskt vila idag, han såg lite hängig ut, men ingen feber. Många hästar blir ju lite sega/hängiga om det är dåligt väder, kanske var det? Men när jag kom ut i hagen var han pigg igen och han var helt normal ikväll.

E-type: longerade honom i solnedgången, mysigt! Han såg också jätte fin ut! :)



0 Kommentarer till "Hästarna"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0