Hemma!

Nu har vi kommit hem ifrån torpet! Min fredags kväll blev inte som jag tänkt mig! När vi kom dit såg vi att det hade varit inbrott! Så vi fick ju inte ta eller röra något! Så ifrån kl 7 satt vi och väntade på polisen som kom vid halv 11.
De tog massa fingeravtryck och bilder mm. Sen fick jag äntligen gå och sova!

Idag har vi plockat massa grenar efter de klippte alla träd. Jätte skönt väder idag så jag ska ut och fixa lite saker snart! ;)



2 Kommentarer till "Hemma!"

Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥ Skriver:

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna i valfri färg! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-04-28 | 13:33:23
Blogg/Hemsida: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Emma Skriver:

OH NEJ!!! Hoppas allt löser sig Lina!

2012-04-28 | 14:58:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0