Snyggt!

Måste säga att Linn (dressyrmupparna.se) har värkligen lyckats med denna outflit!
Imponerad av att hon har gjort vissa saker själv också! 
Avis!


Snyggt eller hur!?


2 Kommentarer till "Snyggt!"

Anonym Skriver:

Hej!!

as snyggt verkligen.!!

jag tycker alltid att du har så snygga kläder och hår på tävlingar!! kan inte du lägga upp vad du har för kläder när du tävlar,t.ex skjorta o sånt!!

du skulle bara veta hur ånga som är avis på DIG bara för att du är så duktig på dressyr och du ser så fin ut på tävlingarna o allt;) jag är en av dom!!:)

2012-04-25 | 21:58:50
Anonym Skriver:

Hej!!

as snyggt verkligen.!!

jag tycker alltid att du har så snygga kläder och hår på tävlingar!! kan inte du lägga upp vad du har för kläder när du tävlar,t.ex skjorta o sånt!!

du skulle bara veta hur ånga som är avis på DIG bara för att du är så duktig på dressyr och du ser så fin ut på tävlingarna o allt;) jag är en av dom!!:)

2012-04-25 | 21:59:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0