Svar På Tal + träningen!

Börjar att svara på lite frågor! ;)

Ifrån Jasmine: vilken häftig transport, vad är det för märke och vilken modell är det? :)

Svar: Ja jag bara älskar våran transport det finns bara ett - och det är att det inte finns något inbyggt sadelskåp. Men det gör ingen då vi har sadelskåpet! Det är ett UME släp då hästarna åker baklänges. Vet tyvärr inte var modellen heter. :)
image description

Ifrån Tova: hej. vart har du köpt skydden?

Svar: Oj det var en bra fråga, jag har haft dom i nästan 4 år och är fortfarande i bra skick! Jag har för mig att dom kommer ifrån Falsterbo.


Ifrån Ida: Hej hej! Jag undrar om du känner till d-ponnyn Pepsi o isf vad vet du om honom? Fin blogg du har!

Svar: Ja jag känner till Pepis väl, jag tävlade för samma klubb som Pepsi och Frida och har sett dom på många tävlingar! Jag tycker att Pepsi är bland de finsate d-ponnyna har omkring och har väldans utstrålning! ;)



Kan ju svara på Alice fråga också eller vad tycker du brallan? ;) Det handlar om tävlingen, om man måste ha blogg.se! Nej absolut inte, har kör vi på allt! :D



Åter till dagens träning!

Jag är jätte nöjd med Oj Oj idag! Han var fin i sidorna och var med mig. Traven och galoppen var väldigt aktiv vilket glädjer mig eftersom att vi har jobbat massor på det! Och det som brukar "krångla" satt idag. Jag gjord mycket skolor (i tarv) och dom var fina bara jag rider rätt och atkiverar honom i slutorna och lättar på inner hand och är med med ytterskänkel i vänster öppnan.
Jag har börjat gjort öppnorna 5 m innan för väggen vilket är super, då känner man om öppnan är bra eller inte, om man alltid gör dem längst väggen kan man lätt bli blind (då hästarna kan ta stöd av väggen). 
Gjorde även mycket galoppdelar som de är i programmen och de var också bra. 

Så jag är helt klart NÖJD! 

Elin och E-type gick det också super för! :D  


Jag älskar dig, inte bara för den du är utan för den jag är när jag är med dig ♥


0 Kommentarer till "Svar På Tal + träningen!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0