Träningsläger

Vill du precis som jag träna extra hårt  i sommar för att nå ännu högre framgångar på tävlingar bör du börja lägga fram lite tankar om ett träningsläger för dina föräldrar/ eller om du betalar själv! Man får ut så mycket att träna flera dagar på raken än 1 per vecka. Jag kommer se till att vara där extra mycket innan SM och Ponnyderbyt.

Jag kommer som vanligt att vara på Brolöten som så många andra år. Vill du dit så in på denna länk: http://www.broloten.se/index.htm 

För att "få" åka på dessa läger brukar jag hjälpa till extra hemma, klippagräset, hjälpa till att städa och tvätta. Allt för att förtjäna och smöra ;) för att komma iväg.

OJ OJ & E-type på Brolöten

image descriptionimage description



0 Kommentarer till "Träningsläger"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0