Den fjärde bästa ponnyn

Stallets kung (enligt han själv;)) OJ OJ har ju just nu en viloperiod med skogpromenader, men ni kan tro att han är lite avundsjuk när jag ska gå ner med de andra hästarna för att träna. Han tittat lite surt på mig och undrar varför jag inte prioterar endast han. Hehe han är en häst som alltid vill ha fullt fokus på honom och får han inte det ser han till att få det på ett eller annat vis.
 
Ska se till att få lite snygga foton på honom snart och våra skogsturer, även om både han och jag gillar att tävla och träna dressyr betydligt mer än skogen så är det riktigt mysigt att komma ut i skogen utan några krav eller något. Vi tränar såklart lite igenom att lite skänkelvikningar över vägen och så just för att hålla honom mjuk och smidig.
 
Får faktiskt nypa mig i armen, jag har ju faktiskt den 4e bästa c-ponnyn i Sverige i mitt stall med mig som ryttare/ägare. Min OJ OJ <3
 


2 Kommentarer till "Den fjärde bästa ponnyn"

Anonym Skriver:

shhit vad fin header ;):D Har du gjort den?? skit fin :D älsakr din blogg

Svar: En tjej som heter frida som gjort den, jag kan inget om sånt :P
Lina Dolk

2012-08-27 | 15:33:46
Gry Karlsson Skriver:

Jag tycker att han är en riktigt snygg ponny, och hejar på er och hoppas ni tar hem vinsten nästa SM för de är ni värda!!

Svar: Tack vad snällt! Vi satsar mot medalj nästa år :D
Lina Dolk

2012-08-28 | 23:29:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0