detta värmer

När man känner sig lite trött är det bara att läsa kommentarer som dessa:
 
"Jag måste bara säga att jag beundrar dig otroligt mycket, speciellt med tanke på ridningen. Du är så superduktig på allting och jag har någongång funderat om det ens finns något att förbättra? Kommer inte på något! Speciellt sitsen är otroligt fin, brukar du få höra poäng för den?

Dessutom verkar du vara en supersnäll tjej och jag skulle jättegärna vilja lära känna dig i verkligheten också vilket ju tyvärr är lite svårt. Du har dessutom en grymt bra blogg, tack för den! :DDD"
 
Får läsa det några gånger och verkligen inse så fint skrivet det är. Haha men jag lovar, jag har massa saker att förbättre för att bli en bättre ryttare. Och det är det som är det roliga, man har alltid saker att jobba på! Jag brukar få 7-8 på sitsen, och domarna gillar att jag rider mjukt brukar de skriva.
 
Snäll är jag mot alla som är snälla mot mig ;)
 


1 Kommentarer till "detta värmer"

Anonym Skriver:

Vad kul att du blev glad, jag kan inte hitta ett endaste fel i din ridning :) <3 Lina du äger verkligen och jag menar varenda ord jag har skrivit i dessa båda kommentarer :)

Svar: <3
Lina Dolk

2012-08-17 | 13:06:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0