Endast en häst

Casanova har ju haft en ganska tuff vår/sommar så han ska också få vila helt nu med OJ OJ.Han behöver vila kroppen då han känns lite trött just nu, med all förståelse.
 
 Jösses, vet ni vad det betyder? Att jag endast har Ove att rida! Vad ska jag göra om dagarna? ;) Kan kanske vara bra för mig att vila lite också.
 
Alltså tar vi bort Casanova ifrån helgens hopptävling tyvärr, åker endast med Ove.
Men det kommer flera tävlingar jag får se fram emot.
 
Hästarnas välmående är det viktigaste hur mycket jag än vill tävla  =)
 


2 Kommentarer till "Endast en häst"

Sandra Skriver:

Ha ha jag vet precis vad du menar med att bara ha en att rida. Visst känns det futtigt! Jag älskar också att tävla men hästarna måste må bra! Kram Sandra

Svar: hehe ja det känns lite konstigt faktiskt! =) kram
Lina Dolk

2012-08-18 | 19:36:19
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.blogg.se
Sofia o Ior Skriver:

Du gör helt rätt...Fler skulle tänka som du gör. Hästarnas välmående går för e allt<3

Cd skickad,kommer nog på måndag..Kram tant brun

Svar: absolut! lycka till idag på tävlingen =)
Lina Dolk

2012-08-18 | 19:36:40
Blogg/Hemsida: http://irrorman.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0