Fina hästar

Efter SM är det alltid en massa hästar ute på annons, ryttare har blivit för gamla samt ponnierna för små. Vi i Årsta-runsten har "förlorat" ett riktigt bra ekipage, MyLady & Nathalie. Denna vackra svarta ponny sto är såld nu. Vi andra ryttare i laget får ta ett tyngre last. Samt att jag har mist en bra "rival" i kat C, alltid kul att ut och mäta sig med de bästa ekipagen när det är tävling, för då vet man lite hur man ligger till. Det roliga med alla dessa ponnyn är att även om vi ryttare försvinner så kommer oftast ponnierna år efter år till SM. Snacka om ridbara hästar och vilken kvalité dem har! De säljs ifrån unga talanger och vidare till riktiga läromästare.

Usch jag vet hur jobbigt det är att sälja sin bästavän. Lilla Prim var en sorg att sälja. Och nu är det Casanovas tur. Som tur är har jag Oj Oj tills jag är 18 <3



1 Kommentarer till "Fina hästar "

Sandra Skriver:

Fina Casanova <3
Vilken tur att du kan ha OjOj så länge. Min lille Quest kan jag inte ha så länge :(

Svar: så tråkigt när tiden tar slut =(
Lina Dolk

2012-08-17 | 09:13:26
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0