Foton

Kollar igenom dagens bilder. Och Indra har åkt, men Linnea är här ;)



2 Kommentarer till "Foton "

Sara Li Skriver:

Kul att det gick bra idag! Grattis!! Kraam

Svar: Bra tränat av dig ;) tack!
Lina Dolk

2012-08-25 | 21:41:42
Blogg/Hemsida: http://slv.blogg.se
Anonym Skriver:

Var har du köpt dina ridstövlar? Har du något tips på bra märke eller något annat man kan tänka på? Hur vet man om de är "mjuka" eller "stela" att ha på sig? Jag skall nämligen köpa ett par stövlar, men har ännu inte hittat passliga då jag har väldigt smala vader. Jag vill gärna ha stilrena, snygga och helst inte så fruktansvärt dyra!

Hoppas du förstod min fråga, tacksam för svar. Din blogg är bäst! :D Hur många unika läsare har du per dag?

Svar: svarar i inlägg :P
Lina Dolk

2012-08-26 | 10:29:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0